19 Oct 2009

Et lite smil...

I dag var me tilbake igjen på jobb.. For min del var det heilt herlig!! Eg har, som noen kanskje veit ligge sjuk noen dager. Og deretter kom helga

(Her er bildet eg lovte deg, Anja. Første dagen eg var sjuk).

Men tilbake igjen til poenget. I dag var eg tilbake på jobb og det var herlig å komme tilbake til alle de ville og herlige ungane. Men det er et lite problem. Barna som Ragnhild Elise og eg har litt ansvar for kan ikkje så altfor masse engelsk og me kan ikkje så altfor masse swahili. Det blir det litt problemer ut av. Men i dag gikk me gjennom alfabetet, alle talla fra ein til ti og tegna litt.
Etter lunsj var det på tide for barna å sove. Så Ragnhild Elise og eg gikk til babycare'en
.

Her snakker så å si ingen engelsk, men det gjør ingenting. For når alle de herlige barna står rundt deg og vil ha litt oppmerksomhet, et smil eller ein klem. Da trenger ein liksom ikkje å forstå hva de sier. Du bare gir de litt nærhet og oppmerksomhet. Det er meir enn nok for de. Det viktigaste for de er kanskje bare det at noen har de på fanget, leiker litt med de og gir de litt kjærlighet. Her trengs det liksom ikkje kommunikasjon, det at du er der er meir enn nok.





Ragnhild med ein av barna på Babycare'en.

1 comment:

  1. Heheh... nice Aud..! Du såg freshare ut enn eg trudde da... ;) hihi... bra du æ bedre... ;D
    Nuss på nasen frå meg.. ;)

    ReplyDelete